سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
عیب تو نهان است چندانکه ستاره بختت تابان است . [نهج البلاغه]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 15

امشب، خیلی اتفاقی
برای همه چرایی هایم! این شعراز" ابتهاج" را پیدا کردم.
این هم شرح حالی است برای خودش!

همین!

من نه خود می روم،او مرا می کشد
کاه سرگشته را کهربا می کشد

چون گریبان زچنگش رها می کنم
دامنم را به قهر از قفا می کشد

دست وپا می زنم می رباید سرم
سر رها می کنم دست وپا می کشد

.....

لذت نان شدن زیر دندان او
گندمم را سوی آسیا می کشد

 
سایه او شدم چون گریزم ازو؟
در پی اش می روم تا کجا می کشد.


 نوشته شده توسط محجوب فاطمی در چهارشنبه 87/7/17 و ساعت 11:24 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

محجوب
محجوب فاطمی
مطالب این صفحه شاید ترواشات ذهن بیمار من نباشد،ولی هرچه هست از دغدغه ها و دوست داشتنی هایم است.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 7
مجموع بازدیدها: 84528
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه