سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانشمندترین مردم، بیمناکترین آنان از خدای سبحان است [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 14

ساعت از چند هم گذشته است
چه برسد از صفر
آن هم از نوع عاشقش
...
دل تنگی امانم را بریده
«گفتم که بوی زلفت گمراه عالمم کرد...»
...
پاهایم احساس تشنگی دارند
شاید با یک جرعه رمل داغ!
و یا یک ساعت پیاده روی جدول کنار بلوار منتهی به ...!
 آرام بشوند
...
گلویم هم درد می کند
خیلی وقت است که
بغضش را می خورد و دم بر نمی آورد!
...
راستی دلم هم آسمان می خواهد
و سوسوی ستاره های محرمی!
که بی هیچ مزاحمی نگاهم کنند..
...
و اشک هایی که بی اجازه
روی صورتم بدوند...
...
دلم تنگ است 
همین
 


 نوشته شده توسط محجوب فاطمی در پنج شنبه 87/6/14 و ساعت 1:26 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

محجوب
محجوب فاطمی
مطالب این صفحه شاید ترواشات ذهن بیمار من نباشد،ولی هرچه هست از دغدغه ها و دوست داشتنی هایم است.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 84517
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه